[ soul-diagnosis ]

the never ending soul diagnosis towards Him; The Creator of All Souls.

Saturday, January 28, 2012

cermin jiwa

"


i was wrong.
i was wrong.
i was wrong in trusting you.


hey soul, i dare you.
i dare you to prove me.
prove me, how much you love Allah? 
prove me, how can you said you did that for Allah without your all-out?
how dare you.


do prove me. please dont let me wronged. again.


i dare you.


"
















soul_diagnosis: syurga itu mahal tahu. apa je yang dah kamu korbankan? kalau setakat ini pun, kamu masih tak settle, jangan harap nak bawa nama Islam tinggi menjulang, sebab kamu sendiri dah jatuhkan. shame on you soul. once kamu bawa nama Islam, manusia menilai setiap satunya. nak ke nanti atas kesilapan kamu sendiri, lalu Islam yang dipersalahkan? jangan jadi fitnah untuk agama. serlahkan kesyumulan Islam. biar jadi 'izzah, biar jadi qowwi! deep inside.. hey soul, i dare you. seriously.

0 sharing words: