[ soul-diagnosis ]

the never ending soul diagnosis towards Him; The Creator of All Souls.

Friday, June 28, 2024

Stalk

Scroll.

Scroll.

Scroll.

.

.

.

Hmm stalk blog sendiri. 


Haha.


Baca balik semua tulisan sendiri, sama ada yang dah post atau yang tersimpan dalam draft.

Here, I feel peaceful. Aman. Lapang. Luas. 

Moga sakinah mampu bangkit semula menulis dan memberi manfaat kepada lebih ramai orang. Ameen. 

Kebas jari jari taip blog guna fon. Haha. 

Saja nak cerita. Currently I enjoy baca novel fiksyen. Akibat tempias dari novel Bayang Sofea karya Teme Abdullah baru baru ni, sis terjebak pula baca novel karya Yaya Samad; Pada Subuh yang Membawaku Pergi. 

Jadi sekarang ni tengah nak habiskan baca masterpiece best seller penerbit Mangosteen ni. Dah sampai bab 21 dah. Dari total 35 bab dalam novel ni. Tak sanggup nak teruskan baca sebab dah tahu spoiler yang Iskandar Dzulkarnain (watak utama) akan.. mati. Sedih la ceni. 

Buku kakak Safiyya yang Ciknah pinjam ni sangat menyayat hati. Luruh semuanya. Harap boleh cepat cepat move on. It just a story Sakinah.. -_-"

Lepas ni nak baca Lelaki Astatine karya Anjell pulak. Berderet ya buku buku tunggu que untuk dibaca. Haha. Penangan pesta buku aritu. Even tak dapat pergi sana sebab jauh, tetap terkesan aura untuk membaca kembali. Saya dah lama tak baca buku fiksyen sebenarnya. Banyak non fiksyen je sebelum ni. So kita berubah arah kejap. Hoho.

Sekarang selingan waktu free kat office pun sempat sambar buku novel untuk habiskan baca. Hihi. Dah tak belek henfon ya kawan kawan. Hahah. 

Ok la, takat ni dulu. Saya pun dah ubah setting blog ni ke public readers semula dah. Kalau tak, saya set setting ke invited readers only. Then rasa macam alaa sapa ja yang akan baca blog pada tahun 2024 kan? 

Moga moga kalau ada sekelumit manfaat dari tulisan tulisan saya dalam ni, dapat saya generate pahala untuk beratkan timbangan amal kebaikan di akhirat sana. Ameen.

Terima kasih baca sampai sini. Till then. :)

0 sharing words: